مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-20سياسي

خبر خوب| اهتزاز پرچم عزای امام حسین (ع) در تگزاس


عزاداران حسینی در هر کجا عالم باشند، عشق و علاقه خودشان را به ساحت مقدس و نورانی امام حسین (ع) فریاد می زنند، حال می خواهد در ایران باشد و یا در تگزاس آمریکا! - گروه خبر خوب: امروز (پنج شنبه 29 تیرماه) دومین روز از ماه محرم الحرام سال1445 هجری است، درست 1384 سال پیش در چنین روزی امام حسین (ع) همراه با خانواده اش وارد سرزمین کربلا شد.

در دانشنامه امام حسین (ع) آمده است که وقتی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روز دوم محرم به کربلا رسید، فرمود:  نام این سرزمین چیست؟ ، گفته شد: کربلا .

امام فرمود: فرود آیید که ـ به خدا سوگند ـ اینجا، محل فرود آمدن مَرکب هایمان و ریخته شدن خون هایمان است! به خدا سوگند، این جا قبر ما می شود و به خدا سوگند، اینجا خانواده ما اسیر می شوند، اینها را جدم به من فرموده است و اما بسته خبر خوب امروز قرار است شما را با 2 خبر خوب محرمی همراه سازد: پرچم امام حسین (ع) در آمریکا بالا است حال که سال ها از حماسه خون کربلا می گذرد، اما عشق و ارادت به ساحت امام حسین (ع) در دل مؤمنان و انسان های آزاده بیش تر از سال ها قبل خودش را نشان می دهد، چرا که به فرموده پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (ص) إِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَینِ حَرَارَهً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً ؛ برای شهادت حسین (ع)، حرارت و گرمایی در دل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| اهتزاز پرچم عزای امام حسین (ع) در تگزاس

خبر خوب| اهتزاز پرچم عزای امام حسین (ع) در تگزاس